hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > گردشگری و مهاجرت > ورود تورهای غیرمجاز به کویر لوت معضل جدی کرمان شده است | پول اطلاعات گردشگری را باید از گردشگران بگیریم!

ورود تورهای غیرمجاز به کویر لوت معضل جدی کرمان شده است | پول اطلاعات گردشگری را باید از گردشگران بگیریم!

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: ورود تورهای غیرمجاز به کویر لوت به یک معضل جدی برای این استان تبدیل شده است.
چمدان: فریدون فعالی در نشستی که با اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمان داشت گفت: متاسفانه در چند سال اخیر موضوع ورود تورهای غیرمجاز به کویر لوت به یک معضل بزرگ تبدیل شده  که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط بتوانیم این مشکل را حل و فصل کنیم.
وی اضافه کرد: باید با توانمندسازی انجمن‌های فعال در صنعت گردشگری برای جذب هرچه بیشتر گردشگران به سوی استان کرمان برنامه‌ریزی و تلاش شود.
فعالی با اشاره به اینکه هنگامی که گردشگران به کشوری وارد می‌شوند الزاماً باید هزینه‌هایی را در زمینه دریافت خدمات پرداخت کنند که این هزینه در مورد دریافت اطلاعات گردشگری و راهنمایی گردشگران نیز مصداق دارد گفت: در مجاورت موزه‌ها و بناهای تاریخی دفاتری جهت ارائه تورهای متنوع و اطلاعات گردشگری باید ایجاد شود و گردشگران داخلی و خارجی برای دریافت اطلاعات مورنظر باید هزینه آن را پرداخت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد